MyQii account updaten.

De gegevens in je MyQii account zijn standaard drie maanden geldig zodat je altijd recente gegevens deelt met een organisatie. Wanneer je een nieuwe deelactie wil starten na deze drie maanden, dan zal de MyQii app je vragen de gegevens te updaten.  

Je kan voordat je MyQii account verlopen is, alvast je gegevens updaten. Bijvoorbeeld wanneer je een nieuwe werkgever hebt of iets veranderd is in jouw situatie. 

Wil je MyQii updaten omdat je bijvoorbeeld een nieuwe werkgever of een nieuw adres hebt? Dan kan je eerst controleren bij de overheidsbronnen om te zien of de nieuwste informatie al verwerkt is. Bijvoorbeeld bij een nieuwe werkgever kan je dit inzien door in te loggen bij het UWV. Update dan je gegevens na ingang van een nieuwe maand, zodat je met MyQii de nieuwste gegevens kan verzamelen. 

Het updaten van je MyQii account betekent eigenlijk het ophalen van een nieuwe versie van de gegevens in je MyQii account. Eerder geplaatste deelacties of je huishouden waarin je een medebewoner hebt uitgenodigd, blijven gewoon bestaan.  

Stappenplan MyQii account updaten:

Volg onderstaande stappen om je MyQii account te updaten.

Lukt iets niet? Neem dan contact op en omschrijf bij welke stap je bent vastgelopen, zo kunnen we je sneller helpen.

Stap 1:

Log in in de MyQii app. Ga naar de Account-pagina rechtsonder in beeld. Klik op het kopje “geldigheid” en vervolgens daaronder op “Updaten”. Je start meteen met het update proces. 

Stap 2: 

Na het invullen van een aantal schermen ga je opnieuw gegevens ophalen bij de overheidsbronnen met de MyQii app. Wanneer je alle stappen doorlopen hebt is jouw MyQii account geüpdatet. 

Stap 3: 

Je ontvangt de e-mail ‘MyQii geupdatet’. Via deze e-mail kan je MyQii account inzien. Wil je in de toekomst je account opnieuw koppelen aan je telefoon of je pincode opnieuw instellen? Dan gebruik je de e-mail die je net ontvangen hebt.

Hulp nodig?