Hulp nodig met MyQii?

Met de MyQii app kan je veel dingen zelf regelen. Qii heeft verschillende stappenplannen om jou op weg te helpen!

MyQii account updaten.

Je MyQii account is standaard drie maanden geldig. Update je MyQii account om de nieuwste gegevens te verzamelen.

Ga naar stappenplan

Nieuwe deelactie plaatsen.

Plaats een deelactie om jouw gegevens te delen met een aangesloten organisatie zoals een verhuurder.

Ga naar stappenplan

Deelactie intrekken.

Trek een deelactie in als je geen gegevens meer delen met een organisatie of een woningreactie wil intrekken.

Ga naar stappenplan

Telefoonnummer of e-mailadres wijzigen.

Wijzig zelf je telefoonnummer of e-mailadres in de MyQii app.

Ga naar stappenplan

Documenten uploaden.

Upload documenten op verzoek van de organisatie waarmee je MyQii deelt.

Ga naar stappenplan

MyQii account verwijderen.

Wil je geen gegevens meer delen met MyQii? Regel dit meteen via de MyQii app.

Ga naar stappenplan

Medebewoner uitnodigen.

Nodig een medebewoner uit om samen gegevens te delen met MyQii.

Ga naar stappenplan

Deelnemen aan huishouden.

Wil je jouw MyQii account koppelen aan die van jouw medebewoner?

Ga naar stappenplan

Medebewoner uitnodiging verwijderen.

Kan je geen deelactie plaatsen omdat een openstaande medebewoner uitnodiging in de weg staat? Trek deze zelf in via de MyQii app.

Ga naar stappenplan

Medebewoner uit huishouden verwijderen.

Wil je niet meer samen met een medebewoner gegevens delen? Verwijder de medebewoner uit je huishouden met de MyQii app.

Ga naar stappenplan

Nieuw bericht MijnOverheid.

Kom je een melding over een nieuw bericht van MijnOverheid tegen bij het aanmaken of updaten van je MyQii account?  Zo ga je snel verder met je MyQii.

Ga naar stappenplan

MyQii app opnieuw koppelen.

Heb je een probleem met het inlogen in de MyQii app? Gebruik dan dit stappenplan om je MyQii app en account opnieuw aan elkaar te koppelen. Je kan hiermee ook een nieuwe pincode kiezen.

Ga naar stappenplan

Staat je vraag hier niet tussen?