Servicedesk medewerker.

32-40 uur per week

Wij zijn Qii, een scale-up met een missie: iedere consument in de regie over zijn of haar eigen data.

 

Qii houdt zich bezig met Persoonlijk Data Management (PDM); wij zetten ons in voor de privacy en veiligheid van persoonsgegevens van consumenten. Tegelijkertijd helpen wij onze zakelijke klanten door met zo min mogelijk persoonsgegevens, veilig een transactie te sluiten met de consument. Op dit moment wordt Qii nog vooral ingezet binnen de huurmarkt om op een veilige manier persoonsgegevens te delen maar ons doel is om Qii straks op heel veel plekken te kunnen gebruiken.

 

Passie!

Ben jij een superster in het helpen van consumenten tijdens hun digitale klantreis? Heb je de behoefte om de wereld een beetje mooier te maken? Ben je een doorzetter, ga je graag buiten alle gebaande paden en heb je altijd al mee willen bouwen aan een nieuw merk?

Per direct zijn we op zoek naar iemand die, samen met het team, er alles aan doet om onze consumenten te ondersteunen en te begeleiden bij het gebruik van onze dienst. Qii is op zoek naar een Customer Support Medewerker om ons team te versterken.

 

Kunde!

  • Je beschikt minimaal over mbo+ werk- en denkniveau;
  • Je communiceert makkelijk in schrift en spraak (Nederlands en Engels);
  • Je bent handig met apps en computers, digitale vaardigheden en kan dit ook makkelijk uitleggen aan anderen;
  • Je hebt ervaring met veel telefonisch klantcontact en e-mail in soortgelijke functies ,
  • Je begrijpt waarom privacy en gegevensbescherming erg belangrijk zijn;
  • Je hebt ervaring met het werken in een CRM systeem (Sales Force is een pré);
  • Je bent communicatief sterk, je functioneert goed in een team en kan duidelijk prioriteiten stellen;
  • Je hebt een professionele, oplossingsgerichte en klantgerichte instelling.

 

Wat ga je doen:

  • Op de servicedesk help je consumenten via de kanalen telefoon, e-mail en eventueel de chat;
  • De online aanwezigheid van Help & Service in de gaten houden met betrekking tot reviews, klachten en andere openbare locaties waar de consument zijn mening kan uiten;
  • Het bijhouden en afhandelen van de ontvangen service vragen in het CRM systeem van Qii (Sales Force);
  • Bewaken van beleid, algemene richtlijnen en procedures op de servicedesk in het bijzonder, rekening houdend met de AVG en informatiebeveiliging.

 

Wat wij bieden

Een functie in een jong en enthousiast team bij een organisatie die altijd op zoek is naar nieuwe kansen in de markt. Je krijgt ontwikkelingsmogelijkheden binnen een jonge en dynamische organisatie en veel vrijheid met ruimte voor eigen initiatieven en ideeën. Uiteraard zijn wij marktconform met onze arbeidsvoorwaarden inclusief pensioenregeling.

 

Ben jij onze nieuwe servicedesk medewerker?

Je bent enthousiast en wilt solliciteren: tijd om je CV bij te werken, een motivatiebrief te schrijven en direct te reageren via e-mail. Ook als jij met jouw profiel/talenten op een andere manier kan bijdragen aan de missie van Qii. We kijken uit naar je reactie. We gaan graag het gesprek met je aan onder het genot van een kop koffie in ons sfeervolle kantoorpand in hartje Arnhem.

Contractduur: 12 maanden

Parttime uren: 32-40 per week

Deadline sollicitatie: 18-10-2021

Soort dienstverband: Fulltime, Parttime, Bepaalde tijd

Salaris: Vanaf €2.000,00 per maand