MyQii app opnieuw koppelen of pincode opnieuw instellen.

Om de gegevens in je MyQii account goed te beschermen, koppel je jouw account aan je mobiele apparaat. Dit gebeurd automatisch met het instellen van je pincode wanneer je jouw MyQii account maakt. Je kan maar op één mobiel apparaat tegelijk je MyQii account inzien. 

Heb je een nieuwe telefoon? Of ben je jouw pincode vergeten? Installeer de MyQii app dan opnieuw voor je dit stappenplan start.  

Stappenplan MyQii app opnieuw koppelen of pincode opnieuw instellen:

Om je account aan je mobiele apparaat te koppelen, of om je pincode te resetten, heb je het activatiecode scherm aan het begin van de MyQii app nodig. Ook heb je een e-mail nodig die je eerder hebt ontvangen toen je MyQii account gemaakt of geüpdatet hebt.  

Lukt iets niet? Neem dan contact op en omschrijf bij welke stap je bent vastgelopen, zo kunnen we je sneller helpen.

Stap 1:

Ga naar de meest recente e-mail die je hebt ontvangen genaamd “MyQii compleet”, “MyQii geüpdatet” of “Welkom bij MyQii” en klik op de Login-knop. 

Stap 2: 

Voer je telefoonnummer in en klik op “Login”. Je ontvangt per sms een code die je kan invullen.

Stap 3: 

Je bent nu ingelogd. Klik onderaan de weergegeven pagina op ‘MyQii app opnieuw koppelen of pincode resetten’. 

Stap 4: 

Je krijgt een activatiecode te zien. Deze kan je invoeren in de MyQii app op het activatiecode scherm. 

Let op: de code in deze afbeelding is een voorbeeld.

Waar voer ik deze code in?

De code die je hebt gekregen door in te loggen in je account is een activatiecode. Deze kan dus alleen ingevoerd worden in het beginscherm van de MyQii app.

Verwijder de app en installeer deze opnieuw als je geen activatiecode scherm te zien krijgt.

Je kan deze code niet invullen in het pincode scherm.

Stap 5: 

Open de MyQii app en klik verder tot je een activatiecode kunt invoeren. Vul de ontvangen activatiecode in op het scherm waarboven Activatiecode staat.

Kan je alleen een pincode invullen?

De activatiecode moet ingevoerd worden op het activatiecode scherm. Zie je alleen een pincode scherm? Verwijder dan de MyQii app en installeer deze opnieuw.

Krijg je een foutmelding na invoeren van de activatiecode?

Controleer eerst of de activatiecode nog geldig is. Deze is elke keer tien minuten geldig. Je kan zelf de activatiecode vernieuwen door op het cirkelvormige pijltje te klikken op de pagina van stap 4.

Krijg je na het verversen nog steeds een foutmelding? Dan kan het zijn dat je MyQii account nog gekoppeld is op een andere mobiel apparaat. Bijvoorbeeld wanneer je een nieuwe telefoon hebt. Verwijder de MyQii app dan op het oude apparaat.

Stap 6: 

Vul nu je nieuwe pincode in. Je gaat die hierna meteen nog een keer invullen om deze te bevestigen.

Stap 7: 

De MyQii app koppelt nu je account weer aan de app en beveiligd deze met je pincode. Dit kan een paar minuten duren dus sluit de MyQii app niet af!

Stap 8: 

Als je op het Gedeeld-scherm bent dan heb je weer toegang tot je eigen account. Je kan hierna ook weer inloggen met je pincode in de MyQii app.

Hulp nodig?