Customer Support Medewerker.

32 – 40 uur per week

Wil jij onderdeel zijn van een snelgroeiende tech scale-up? Houd je ervan om te werken in een gepassioneerd team dat zich constant wil ontwikkelen? Vind jij online privacy belangrijk? Bij Qii zijn we op zoek naar een Customer Support Medewerker.

 

Wie zijn we?

Wij geloven in een online wereld waarin mensen en organisaties zorgeloos zaken kunnen doen met elkaar.

Bedrijven vragen veel gegevens op bij consumenten, bijvoorbeeld als ze een woning willen huren, een auto willen leasen of een lening willen afsluiten. Door digitalisering wordt online vertrouwen en privacy steeds belangrijker. We laten mensen en bedrijven online zaken doen met onze vertrouwensdiensten, waarbij privacy en veiligheid voorop staat.

Als consument kun je met de MyQii app jezelf identificeren en eenvoudig gegevens verzamelen bij instanties zoals de Belastingdienst en het UWV. Op het moment dat een bedrijf gegevens van je nodig heeft, kun je je gegevens veilig delen. Onze app zorgt ervoor dat je ook na het delen regie houdt over de gegevens. Je kunt namelijk zien welke gegevens je gedeeld hebt en met wie. Ook is het op ieder moment mogelijk om de gegevens weer in te trekken of te verwijderen.

En dit is pas het begin. De markt van privacy en data ontwikkelt zich snel en de toepassingen zijn eindeloos. We zijn ons product constant aan het ontwikkelen, stap voor stap leren we waar consumenten behoeften aan hebben en welke functies bijdragen aan een veiligere digitale wereld.

 

Wat ga je doen?

Je komt te werken in team support. In dit team ben je samen met je collega’s verantwoordelijk voor het beantwoorden van onze klant vragen per mail en per telefoon. Je houdt de reviews in de gaten en beantwoord deze waar nodig. Daarnaast ben je actief betrokken binnen het team om onze klantenservice en ons product te verbeteren. Je denkt mee met de doelstellingen en helpt mee met de uitvoering hiervan.

 

Wat vragen wij?

  • Je beschikt minimaal over mbo+ werk- en denkniveau;
  • Je communiceert makkelijk in schrift en spraak (Nederlands en Engels);
  • Je bent handig met apps en computers, digitale vaardigheden en kan dit ook makkelijk uitleggen aan anderen;
  • Je hebt ervaring met veel telefonisch klantcontact en e-mail in soortgelijke functies;
  • Je begrijpt waarom privacy en gegevensbescherming erg belangrijk zijn;
  • Je hebt ervaring met het werken in een CRM systeem (Salesforce is een pré);
  • Je bent communicatief sterk, je functioneert goed in een team en kan duidelijk prioriteiten stellen;
  • Je hebt een professionele, oplossingsgerichte en klantgerichte instelling.

Wat bieden wij?

  • Een jong en enthousiast team
  • 25 vakantiedagen
  • Reiskostenvergoeding
  • Pensioen
  • Een informele werksfeer met veel flexibiliteit
  • De mogelijkheid tot thuis werken
  • Ruimte voor initiatief en persoonlijke ontwikkeling

 

Ben jij onze nieuwe support medewerker?

Je bent enthousiast en wilt solliciteren: tijd om je CV bij te werken, een motivatiebrief te schrijven en direct te reageren via e-mail. Ook als jij met jouw profiel/talenten op een andere manier kan bijdragen aan de missie van Qii, kijken we uit naar je reactie. We gaan graag het gesprek met je aan onder het genot van een kop koffie in ons sfeervolle kantoorpand in hartje Arnhem.

Soort dienstverband: Fulltime, Parttime

Salaris: Vanaf €2.000,00 per maand