Telefoonnummer of e-mailadres wijzigen.

Tijdens het aanmaken van je MyQii account vul je een (mobiel) telefoonnummer en een e-mailadres in. Deze gegevens gebruik je om in te loggen via de e-mail ‘MyQii compleet’ of ‘MyQii geupdatet’, bijvoorbeeld wanneer een organisatie een aanvullend document opvraagt. Of wanneer je niet meer kan inloggen in de MyQii app en je pincode opnieuw wil instellen. 

Heb je een spelfout gemaakt bij het invoeren van deze gegevens of heb je een nieuw telefoonnummer of e-mailadres? Dan kan je dit zelf aanpassen in de MyQii app.  

Stappenplan telefoonnummer of e-mailadres wijzigen:

Volg onderstaand stappenplan om te zien hoe je jouw telefoonnummer of e-mailadres aanpast.

Lukt iets niet? Neem dan contact op en omschrijf bij welke stap je bent vastgelopen, zo kunnen we je sneller helpen.

Stap 1:

Log in met je pincode in de MyQii app en ga naar de ‘Account’ pagina. Bovenaan zie je het e-mailadres en telefoonnummer waarmee je jouw account hebt gemaakt.  Klik op ‘Aanpassen’ om je e-mailadres of telefoonnummer te wijzigen.  

In dit voorbeeld wijzigen we alleen het einde van het e-mailadres van .nl naar .com.

Stap 2: 

De gegevens veranderen nu in tekst velden waar je in kan typen. Ben je tevreden met je wijziging? Klik op ‘Opslaan’ om de wijziging op te slaan

Stap 3: 

Je e-mailadres en/of telefoonnummer worden direct aangepast naar wat je ziet op de account-pagina.

Heb je een e-mail nodig die naar je oude e-mailadres is gestuurd?

Is er eerder een e-mailbericht gestuurd naar een e-mailadres waar je niet meer bij kan? Dan kunnen we de e-mail opnieuw naar je sturen. Neem contact op met ons en geef aan om welk e-mailbericht dit gaat.  

Kan je niet meer inloggen in de MyQii app?

Wil je jouw contactgegevens wijzigen maar kan je niet meer inloggen in de MyQii app? Neem dan contact op met ons zodat we dit voor je kunnen aanpassen.

Hulp nodig?